close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

Interio – מה אנחנו צריכים לבדוק כשאנחנו עובדים עם מדריך אדריכלים?

מערכת שורשטז שבט, תשעח01/02/2018

אודות אתר אדריכלים חדש ומעניין- interio

תגיות:
מי שנכנס היום לאינטרנט לחפש אדריכלים ומעצבי פנים, לא יתקשה למצוא כאלה. בין אם זה דרך גוגל, שם אפשר למצוא הן במנוע חיפוש והן במודעות פרסום עשרות שמות של אדריכלים ומעצבים בכל רחבי הארץ, הן במדריכי בעלי מקצוע נרחבים שמציעים מומחים בכל התחומים והן במדריכים ספציפיים שעוסקים בתחום של אדריכלות ועיצוב פנים.

השאלה הגדולה היא, כיצד אנחנו אמורים לעבוד עם אותם מדריכים, כיצד אנחנו יכולים להשתמש בהם בצורה הטובה ביותר לצרכים שלנו. אנחנו יכולים למצוא באינטרנט לא מעט מדריכים שכאלה, לדוגמא interio, מדריך אדריכלים ומעצבי פנים חדש יחסית אשר מציע מגוון רחב של אפשרויות, כולל אפשרות למצוא מעצבי פנים, אדריכלים ובעלי מקצוע בתחומים משיקים.

חשוב לומר באתר כמו interio וכן באתרים אחרים, מן הסתם, מנסים לענות על צרכים שונים של גולשים אשר נכנסים למדריכים אלו מתוך כוונה ברורה, למצוא מידע על בעלי מקצוע בתחום ומידע נרחב על התחום עצמו. לכן אותם מדריכים מנסים כל הזמן להתחדש, להשתפר ולעדכן את עצמם במידע חדש ורלוונטי, הן אודות בעלי מקצוע והן אודות התחום עצמו.

לפני שניכנס לשאלה כיצד אנחנו אמורים לעבוד עם מדריכים מסוגים כאלה, צריך לבדוק קודם מה אותם מדריכים אמורים להכיל. בדרך כלל הם יכילו פונקציות כגון, רשימה עדכנית של מעצבי פנים, אדריכלים ובעלי מקצוע אחרים, עם כל פרטי ההתקשרות וכן תיאור מלא ומדויק אודות הרזומה שלהם. במקרים רבים גם יציגו תמונות מפרויקטים שהם ביצעו.

בנוסף, אותם מדריכים יכילו מאמרים מעודכנים שקשורים לנושא של שיפוצים, עיצוב פנים ואדריכלות. חשוב לומר, אותם מאמרים יכילו גם אינפורמציה רחבה, פרטנית אודות נושאים ספציפיים וגם יהיו בתוכם מאמרים כלליים יותר אודות התחומים השונים.

הדבר החשוב ביותר הוא, אותם מדריכים יכילו אפשרות ליצור קשר עם בעלי מקצוע שמופיעים באתר, באופן כזה שבקליק אחד או במילוי טופס, אפשר שאותם בעלי מקצוע יצרו איתנו קשר וכך נוכל לשמוע פרטים נוספים ישירות מהם, וכן להזמין אותם לעבוד אצלנו.

כיצד אנחנו אמורים לעבוד עם אותם אתרים?
אתר כמו interio, וכן אתרין אחרים הוקמו במטרה שאנחנו נוכל לעבוד בצורה קלה ופשוטה עם אותם בעלי מקצוע. במטרה שנוכל למצוא אותם בקלות וליצור איתם קשר, על מנת שנוכל להזמין אותם.

חשוב לבדוק מי אותם אדריכלים ומעצבי פנים שמופיעים באתרים אלו, מה הם מציעים לנו, כמובן מה הניסיון שלהם וכן חשוב לבדוק עד כמה המידע שמופיע באתר הוא מדויק ואמין.

צריך לציין, במקרים רבים האתר יפרסם אדריכלים ומעצבי פנים מומלצים, סביר להניח שזה יתבסס על המלצות גולשים, אנחנו צריכים לקחת את זה בחשבון כאשר נתלבט בין בחירה באיש מקצוע אחד לבחירה באיש מקצוע אחר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה